Ja són 71 els centres que a hores d'ara ens han confirmat que posaran urna per a la votació dels dies 10 i 11 de febrer. Si el vostre centre fa comptes participar de la votació i encara no ens ho heu comunicat, encara hi sou a temps. Anirem actualitzant el mapa cada dia.
Documentació necessària per a la votació:
1- El reglament de votació (general i per Mallorca). IMPORTANT!!!!
El reglament informa, entre d'altres coses, que una vegada feta la votació s'ha d'emplanar el formulari online amb els resultats (teniu l'enllaç just unes línies més avall) i s'ha d'enviar un correu a assembleadocentsib@gmail.com amb l'acta de la votació firmada que indica els resultats (pot ser una simple foto de mòbil).
2- Acta de constitució de mesa de votació de centre.
3- Acta de resultats de mesa de centre.
4- Llistat de votants de cada centre.
5- Paparetes per imprimir amb la pregunta de la consulta.
Aquí teniu l'enllaç al qüestionari online per introduir els resultats el dia de la votació (recordareu que també s'ha d'enviar un correu amb l'acta).
https://docs.google.com/forms/d/1UUGeB8YeE30pVk2YTTAWRuArNAtoBV4SDhnOQk6L5LE/viewform
3- Acta de resultats de mesa de centre.
4- Llistat de votants de cada centre.
5- Paparetes per imprimir amb la pregunta de la consulta.
Aquí teniu l'enllaç al qüestionari online per introduir els resultats el dia de la votació (recordareu que també s'ha d'enviar un correu amb l'acta).
https://docs.google.com/forms/d/1UUGeB8YeE30pVk2YTTAWRuArNAtoBV4SDhnOQk6L5LE/viewform