AVÍS

Aquest va ser el blog de l'Assemblea de Docents de les Illes Balears durant els anys 2013-2017. És possible que alguns dels enllaços, mails, formularis, etc. ja no siguin operatius. Per mantenir-vos informats, dirigiu-vos a l'actual blog de l'Assemblea de Docents.

dilluns, 8 de febrer del 2016

Reglament i documents necessaris per a les votacions


Ja són 71 els centres que a hores d'ara ens han confirmat que posaran urna per a la votació dels dies 10 i 11 de febrer. Si el vostre centre fa comptes participar de la votació i encara no ens ho heu comunicat, encara hi sou a temps. Anirem actualitzant el mapa cada dia.

Documentació necessària per a la votació:
1- El reglament de votació (general i per Mallorca). IMPORTANT!!!!
El reglament informa, entre d'altres coses, que una vegada feta la votació s'ha d'emplanar el formulari online amb els resultats (teniu l'enllaç just unes línies més avall) i s'ha d'enviar un correu a assembleadocentsib@gmail.com amb l'acta de la votació firmada que indica els resultats (pot ser una simple foto de mòbil).